مسجد دانش آموزی می تواند به الگوی کشوری تبدیل شود

مسجد دانش آموزی می تواند به الگوی کشوری تبدیل شود

مسجد دانش آموزی می تواند به الگوی کشوری تبدیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی فراشبند به نقل از سازمان بسیج دانش آموزی فارس فرمانده سپاه فجر در بازدید از مسجد دانش آموزی بیان داشت

در صورت موفقیت فعالیت ها، این مسجد می تواند الگویی برای کل استان باشد و در صورت موفقیت در استان، انشاالله الگویی برای کشور خواهد بود.

 

در دهمین روز از ماه مبارک رمضان، فرمانده سپاه فجر استان فارس از مسجد دانش آموزی شیراز بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، صبح امروز شنبه ششم تیرماه، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن بازدید از بخش های مختلف مسجد دانش آموزی شیراز، در جریان برنامه ها و فعالیت های این نهاد فرهنگی وابسته به بسیج دانش آموزی استان قرار گرفت.
در ابتدای این بازدید سردار غیب پرور از اتاق مشاوره مسجد بازدید بعمل آورد. ایشان سپس از کلاس ها، اتاق ها، مکتب خانه دیجیتالی و اتاق پایگاه مقاومت مسجد دیدن کرد و با مسئولین و مدیران بخش های مختلف به گفت و گو پرداخت. فرمانده سپاه فجر در خلال بازدید از مسجد دانش آموزی در جریان فعالیت ها، برنامه ها و امور اجرا شده در مسجد دانش آموزی قرار گرفت.
سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور سپس نماز ظهر و عصر را در مسجد دانش آموزی و در جمع اهالی مسجد و دانش آموزان اقامه کرد.

مسجد دانش آموزی می تواند به الگوی کشوری تبدیل شود

فرمانده ارشد سپاه در استان فارس در سخنان کوتاهی که در بین الصلاتین ایراد نمودند نکاتی را پیرامون مسجد، مسجد دانش اموزی و سیره شهدا مطرح کردند.
ایشان در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از اصحاب، دانش آموزان و دست اندر کاران مسجد گفتند: مسجد در صدر اسلام، مرکز تربیت بوده است بنابراین این مسجد دانش آموزی ظرفیت آن را دارد که ما را به اصل اسلام برگرداند.
فرمانده سپاه فجر افزودند: در صورت موفقیت فعالیت ها، این مسجد می تواند الگویی برای کل استان باشد و در صورت موفقیت در استان، انشاالله الگویی برای کشور خواهد بود.
سردار غیب پرور در ادامه به بیان خاطراتی از شهدا که کلاس های مسجد به نامشان مزین گردیده، پرداختند و از سیره و سلوک شهدای والامقام یاد کردند.
ایشان در پایان با برخی از دانش آموزان حاضر در مسجد دانش آموزی به گفت و گوی صمیمانه پرداختند.

مسجد دانش آموزی می تواند به الگوی کشوری تبدیل شود

 




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: