وقتی روحیه ولایت پذیری وجود داشته باشد دیگر چپ و راست معنایی ندارد

وقتی روحیه ولایت پذیری وجود داشته باشد دیگر چپ و راست معنایی ندارد

وی افزود: شما یک گل را از دست می دهید و امیدوارم من نیز خار نباشم و گلی باشم که بتوانیم با همراهی و همکاری شما در راه توسعه همه جانبه این شهرستان سرافراز باشیم.

حجه الاسلام ابراهیمی در ادامه خود را خدمتگذار مردم خواند و افزود: چه بخواهید و چه نخواهید بنده از امروز تا زمانی که توفیق خدمتگذاری داشته باشم امام جمعه ی شما هستم و برای من اصلاح طلب و اصول گرا فرقی ندارد و من سربازکوچک ولایت هستم .

امام جمعه ی فراشبند با اشاره به چپ و راست و دیدگاه های متفاوت شهرستان بیان کرد: ما در خط ولایت هستیم و نه چپ برایمان معنا دارد و نه راست و قابل ذکر است که هم در جناح چپ و هم در جناح راست انسان هایی هم لایق و هم نالایق وجود دارند ولی همه باید در یک راستا گام برداشته و به فرامین معظم اله  توجه کنیم و این جاست که مسئله ولایت پذیری معنی می یابد.

حجه الاسلام ابراهیمی امام جمعه ی فراشبند

 

حجه الاسلام هادی ابراهیمی، امام جمعه ، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را سه راس یک مثلث در هرشهرستان خواند و بیان داشت: باید ضمن تلاش بکوشیم سه ضلع این مثلث را یکی کنیم و با دست به دست هم دادن و تعامل ، نواقصات شهر را برطرف کنیم والان باید نیاز است که ابتدا نیازها را بررسی کنیم و دوم اینکه بدانیم گذشته چه از دست داده ایم و آن را جبران کنیم.

امام جمعه ی فراشبند ضمن ضروری خواندن ایجاد اتاقی فکر در شهرستان فراشبند گفت: با ایجاد اتاق فکر و تشکیل کارگروه های مختلف در تمامی زمینه ها، سندی چشم انداز برای شهرستان ایجاد خواهیم نمود، چرا که در این شهرستان ظرفیت ها و خلاقیت های بسیار خوبی با وجود جوان های خوب و مبتکر شهرستان وجود دارد.

حجه الاسلام ابراهیمی امام جمعه ی فراشبند

 

وی افزود: ایجاد سیاست های اقتصاد مقاومتی که از جانب رهبری بسیار مورد تاکید است، پاتکی بر تحریم های ضالمانه دشمن است و در راستای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های درونی باید دراین شهرستان نیز بسیار مورد تاکید قرار گیرد .

امام جمعه ی جدید فراشبند حرکت در زیر چتر ولایت را بسیار مهم  خواند و افزود: ممکن است در شهرستان برخی سلایق با هم همخوانی نداشته باشند و نیازی هم نیست که اینگونه باشد، لذا باید همه افکار، ابتکارات ، خلاقیت ها و دیدگاه هایی که میتوانند چاره ساز و کار ساز باشند را پای کار اورد.



|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: