مبارزه با خشکسالی، با استفاده صحیح از منابع آب موجود امکان پذیر است

مبارزه با خشکسالی، با استفاده صحیح از منابع آب موجود امکان پذیر است

مبارزه با خشکسالی، با استفاده صحیح از منابع آب موجود امکان پذیر است

حمید چیت چیان نماینده دولت تدبیر وامید در سفر های استانی در جمع مردم فراشبند انتقال آب از سد نرگسی کازرون به فراشبند را در آینده ای نزدیک امکان پذیر خواند.
مبارزه با خشکسالی، با استفاده صحیح از منابع آب موجود امکان پذیر است

به گزارش نخل بیدار حمید چیت چیان وزیر نیرو و نماینده دولت تدبیر امید در سفر استانی هیات دولت به استان فارس در جمع مردم خونگرم شهرستان فراشبند حضور یافت .

چیت چیان ابتدا با تبریک میلاد امام جواد (ع) سلام گرم رییس جمهور را به مردم شهرستان فراشبند رساند و بیان داشت: وصف این شور شوق بسیار عالی را در استقبال از نماینده دولت در فراشبند را به محضر ریاست جمهور خواهم رساند و مشکلات بیان شده از زبان نماینده شما در مجلس را حتما در جلسه هیات دولت بیان خواهم نمود.

وزیر نیرو خشک سالی را عمده ترین مشکل 11 سال گذشته در کشور خواند و بیان داشت: میزان بارش در ایران یک سوم میزان بارش در دنیاست و با افزایش جمعیت، منابع آب در کشور محدود شده و  دولت تمام تلاش خود را در موضوع آب بکار گرفته و اولویت خاصی به این مسئله داده است.

 

چیت چیان با بیان اینکه باید از منابع  موجود به درستی استفاده کنیم خاطر نشان کرد: با ساخت سد ها و ایجاد شبکه های آبیاری تا حدودی قادر به حل مشکل خواهیم بود ولی مصرف صحیح با شیوه های درست آبیاری میتواند در جلوگیری از این بحران مفید باشد.

وزیر نیروی دولت تدبیر و امید با اشاره به حفر چاه های غیر مجاز در منطقه گفت : حفر تعداد بیشتر چاه به جهت آب دهی بیشتر تصوری غلط است که برخی کشاورزان ما دارند و باید بکوشیم تا شیوه های صحیح آبیاری را مورد استفاده قرار دهیم و بجای شیوه غرقابی  به قطره ای تحت فشار روی بیاوریم .

مهندس حمید چیت چیان بهره گیری از آب سد نرگسی برای مصارف شرب شهرستان فراشبند را در آینده ای نزدیک امکان پذیر خواند .

 

وزیر نیرو در فراشبند

وی در ادامه با اشاره به افتتاح شبکه جدید برق رسانی دهرم بیان داشت: مشکل افت ولتاژ برق دهرم با تلاش شرکت برق منطقه ای فارس مرتفع و امروز  به حول قوه الهی  این ایستگاه افتتاح گردید.

چیت چیان در پایان همدلی و همزبانی بین دولت و ملت و همچنین مجلس و دولت را لازمه پیشرفت کشور دانست و خاطر نشان کرد: با توجه با عنایات رهبر فرزانه انقلاب و توجه به این شعار همدلی و همزبانی انتظار می رود بتوانیم قدمهای موثری در رفع مشکلات مردم وهمچنین پیشرفت علم وصنعت واقتصاد برداریم .




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: