رئیس سازمان بسیج دانش آموزی

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی
 


به گزارش حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی به نقل از بیست از بوشهر،جناب سرهنگ صابر ماهانی در همایش امیدان انقلاب در بوشهر، اظهار داشت: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و علمی چشم امید به دانش آموزان داشت در حال حاضر مقام معظم رهبری و نظام نیز تمام نگاهشان به دانش‌آموزان و دانشجویان است.

ماهانی با اشاره به اینکه مسئولان نگاه ویژه‌ای به دانش‌آموزان دارند، اظهار داشت: نگاه نظام و مسئولان به دانش‌آموزان نگاهی سرمایه‌ای و ملی و جهانی است زیرا همین دانش‌آموزان هستند که زمینه‌های تحول جامعه را در سطح بین‌الملل به وجود می‌آورند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج دانش‌آموزی به اجرای برنامه‌های تربیتی و بصیرتی در واحدهای دانش‌آموزی توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر مقطع تحصیلی ویژگی‌های خاص خود را دارد ولی اصل فعالیت‌های ما علمی و سازندگی است و این می‌تواند بر رشد دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف کمک شایانی کند.

ادامه متن در ادامه مطلب

ماهانی تصریح کرد: دانش‌آموزان در زمان‌های مختلف انقلاب مسئولیت‌های خود را به خوبی انجام داده‎اند که حماسه‌سازی دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس یکی از نمونه‌های عینی نه تنها برای جامعه ایران اسلامی بلکه برای جهانیان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی 36 هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، عنوان داشت: با توجه به شناختی که از این قشر عظیم و توانمند جامعه داشته‌ایم واحدهای دانش‌آموزی را به خود آنها واگذار کردیم تا از این طریق در جهت پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و علمی کمک کوچکی کرده باشیم.

ماهانی بیان کرد: با توجه به اینکه واحدهای دانش‌آموزی امیدان کم سن و سال هستند فرماندهی با معلمین بوده و دانش‌آموزان به عنوان جانشین در فعالیت‌های علمی و فرهنگی تلاش خواهند کرد. وی با تاکید بر اینکه باید به عرصه علمی و تمدن‌سازی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای شود، افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی به دانش‌آموزان برتر تا مقطع دانشگاه خدمات ویژه ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی به بزرگترین حرکت فرهنگی دانش‌آموزی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: راهیان نور دانش‌آموزی بزرگترین و موثرترین حرکت فرهنگی دانش‌آموزی است که از این طریق دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی با فرهنگ ایثار، شهادت، شجاعت و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: