فراشبند از پیکر بیش از 100 شهید در هفته آینده استقبال خواهد کرد

فراشبند از پیکر بیش از 100 شهید در هفته آینده استقبال خواهد کرد

یکر پاک این شهدا از 22 دیماه وارد استان فارس می شود و از سه مسیر در سطح استان تشییع می گردند.
فراشبند از پیکر بیش از 100 شهید در هفته آینده استقبال خواهد کرد

به گزارش نخل بیدار سرگرد پاسدار علیرضا محمدی فرمانده سپاه ناحیه فراشبند در گفتگو با  خبرنگار ما از تشییع بیش از 100 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد.

سرگرد محمدی  تصریح کرد: پیکر پاک این شهدا از 22 دیماه وارد استان فارس می شود و از سه مسیر در سطح استان تشییع می گردند.

وی در ادامه گفت: شهرستان فراشبند نیز در اواسط هفته آینده میزبان حضور این شهدا خواهد بود .



در همین راستا نیز روز گذشته غلامحسین غیب پرور فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع)  نیز گفت: پیکرهای قریب به یکصد شهید جاویدالاثر دفاع مقدس که بسیاری از این شهدا در اوج مظلومیت به شهادت رسیده اند و در تفحص های اخیر پیکرهای این عزیزان پیدا شده تا یکی دو روز آینده بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق تبادل رسمی صورت گرفته و در استان فارس مراسم استقبال از این شهدا و تشییع ایشان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: چه بسا تشییع پیکر پاک شهدا  به همه گروه های سیاسی، به نامزدهایی که وارد صحنه انتخابات مجلس شده اند، به سایر مسئولان و آن کسانی که در حوزه تبلیغات فعالیت می کنند تلنگر بزند که ببینید شما امانت دار خون مبارک چه انسان های پاکی هستید، احزاب و مسئولین مرتبط با انتخابات نگاه کنند به قداست راه شهدا و ببینند انقلاب اسلامی با چه قیمتی بدست آمده و راه مبارک انقلاب اسلامی با چه قیمتی دارد ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه "دفاع از انقلاب اسلامی در مسیر شهادت" کاملا پر رونق است، گفت: الان فرزندان اسلام دو - سه هزار کیلومتر آن طرف‌تر با افتخار جان می دهند، دفاع از انقلاب اسلامی یک گوشزد به همه ماست تا در حوادث سیاسی کشور چه مراقبت هایی باید از خودمان نشان بدهیم، ما حتما مسئولیت داریم و این مسئولیت تنها مسئولیت هایی نیست که در دنیا بروز داشته باشد، بر اساس باورهای دینی و اعتقادی از ما سوال می شود که پاسخ دهی به آن نیز سخت خواهد بود، تشییع پیکر مبارک این یکصد شهید در این مقطع از زمان عنایت خداست که این تلنگر به همه زده بشود که حواسمان را جمع کنیم.

سردار غیب پرور افزود: بیست و یکم دی ماه روز ورود شهدا از مرز شلمچه به خاک مقدس جمهوری اسلامی است و از بیست و دوم دی ماه تا یکم بهمن، یعنی به مدت یک دهه با طِی چهار هزار کیلومتر و در 60 نقطه از استان فارس مراسم خواهیم داشت، مبدا ورود این شهدا شهرستان نورآباد خواهد بود و پس از برگزاری مراسم مختلف در 60 نقطه از استان فارس این شهدا همگی با عبور از دروازه قرآن وارد شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) خواهند شد.

وی ادامه داد: این شهدا برای طِی فرآیند شناسایی و تهیه نمونه های دی اِن ای به مرکز مورد تایید ستاد کل نیروهای مسلح در تهران منتقل می شوند و همزمان با ایام فاطمیه تعدادی از این شهدا در استان فارس به خاک سپرده خواهند شد.

سردار غیب پرور گفت: برگزاری این مراسم علاوه بر فضای معنوی و برکات معنوی که دارد، این اقدام باید موجب همدلی، همگرایی و انسجام ملی در درون استان و کشور بشود، الان فضای کشور بیش از هر زمان دیگر به همدلی و انسجام نیازمند است و چه محوری بهتر از شهدا که عامل همگرایی ما بشوند، همگان بدون توجه به گرایشات سیاسی بیایند چون شهدا متعلق به همه هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه با توجه به استقبال مردم ممکن است مراسم تشییع در بیش از 60 نقطۀ پیش بینی شده انجام شود، به تشریح مسیرهای تشییع شهدا در استان فارس پرداخت:

* نورآباد ممسنی نقطه آغاز، از پادگان شهید آیت الله مدنی سه محور باز خواهد شد:

1)    از مسیری و عبور از یاسوج (استان کهگیلویه و بویر احمد) برای پوشش شمال فارس/ سده، آسپاس، اقلید، سورمق، آباده، خرمبید، سوریان، قادرآباد، بوانات، قادرآباد، سعادت شهر (مسیر دو شاخه می شود)، ارسنجان، آباده طشک، نی ریز، استهبان، فسا، مرودشت، زرقان، بیزا، اردکان.

2)    قائمیه، فراشبند، فیروزآباد، میمند، ( مسیر دو شاخه می شود) کوار، شیراز، گله دار، اسیری، مهر، لامرد، علامرودشت، اشکنان، بیرم، اوز، گراش، لار، خنج، قیر و کارزین، فیروزآباد.

3)    فیروزآباد، کوار، جهرم، دبیران، زرین دشت، خسویه، داراب، ششده قربلاغ، زاهدشهر، نوبندگان، فسا، «نقطه الحاق امامزاده اسماعیل (ع) و برگزاری ویژه برنامه»، سروستان، خرامه، داریون، شیراز.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : یک شنبه 20 دی 1394
بیانیه بسیج دانشجویی فراشبند در خصوص شهادت شیخ نمر
 
بسمه تعالی
 
 
 

بیانیه بسیج دانشجویی فراشبند در خصوص شهادت شیخ نمر
 
 

امروز باز هم جهان اسلام در سوگ نشست، این بار هم توسط رژیم دست نشانده و نوکر صفت آل سعود.
دیروز حریم امن الهی قربانگاه مظلومانی شد که بی رحمانه و با لب تشنه جان سپردند امروز هم فریادهای مظلومیت مردم مسلمان یمن و دیگر بلاد اسلامی و حالا شهادت این عالم ربانی.
اعدام عالم آزاده، روحانی عالی مقام شهید شیخ نمر توسط آل سعود، زخمی التیام ناپذیر را بر پیکره ی امت اسلامی وارد ساخت. این حرکت غیر انسانی آل سعود که در پشت پرده آن دست های کثیف آمریکا و اسرائیل مشاهده می شود بار دیگر طبل رسوایی آل سعود را به صدا درآورده و زبونی و درماندگی عربستان و استکبار جهانی را در برابر قدرت و غیرت امت اسلامی به رخ کشیده است.
اما این مصیبت فراموش نشدنی، نفرت پایان ناپذیر و فزاینده ای را از استکبار و آل سعود در دل های ما دانشجویان پدید آورد و این آتشی که از این فاجعه بر پیکره امت اسلامی وارد ساخت، آتشفشان درون ما را بیدار کرد. و به حول و قوه الهی سیلی محکم انتقام خود را بر صورت خبیث آل سعود خواهیم زد و این پلیدی و کثیفی عربستان که مایه ننگ جهان اسلام است را در دنیا فریاد خواهیم زد و بار دیگر دولت مردان خودمان را در خصوص دیپلماسی در پیش گرفته هشدار خواهیم داد.

|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : یک شنبه 13 دی 1394
اطلاعیه های آموزش

اطلاعیه آموزش دانشگاه ازاد فراشبند:

آغاز امتحانات پایان ترم نیمسال اول 94-95 : پنجشنبه 17 دیماه94


|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : جمعه 11 دی 1394
بسیجیان فراشبند پرچم ایثار و شهادت را از خانواده معظم شهدا تحویل گرفتند +تصاویر

بسیجیان فراشبند پرچم ایثار و شهادت را از خانواده معظم شهدا تحویل گرفتند +تصاویر

پرچم ایثار و شهادت، توسط خانواده معظم شهداء به فرماندهان پایگاه های فراشبند تحویل شد.
بسیجیان فراشبند پرچم ایثار و شهادت را از خانواده معظم شهدا تحویل گرفتند +تصاویر

به گزارش نخل بیدار روز گذشته (نهم دیماه) در حاشیه نشست بصیرتی 9 دی در فراشبند مراسم تحویل پرچم  توسط نمایندگان تمامی فرزندان شهدای فراشبند به دست بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت داده شد.

در این مراسم، پرچمی قرمز به نشانی ایثار و شهادت بین خانواده ی شهدا و بسیجیان دست به دست شد تا بسیجیان با این اقدام نمادین گام های خود را در راه شهدا و امام راحل (ره) استوار تر بردارند.


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : جمعه 11 دی 1394
همایش 9 دی در فراشبند برگزار شد/اصلاح طلبان به جلسه نیامدند

همایش 9 دی در فراشبند برگزار شد/اصلاح طلبان به جلسه نیامدند

فرمانده سپاه فراشبند در همایش بصیرتی 9 دی: 9دی برخواسته از بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه است و مردم قویترین ضربه را در 9 دی 88 و 22 بهمن به دشمن وارد کردند
همایش 9 دی در فراشبند برگزار شد/اصلاح طلبان به جلسه نیامدند

به گزارش نخل بیدار روز گذشته نشست بصیرتی  9 دی با حضور بسیجیان، امام جمعه، تنی چند از مسئولین، دانشجویان و اساتید دانشگاه های  فراشبند در تالار معلم اداره آموزش و پرورش با سخنرانی حجت الاسلام حکیمی و سرگرد علیرضا محمدی برگزار شد.

   در این همایش ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا نفیس(حکیم) دقایقی پیرامون رمز ماندگاری حماسه 9 دی صحبت نمود .

سپس سرگرد پاسدار علیرضا محمدی فرمانده سپاه ناحیه فراشبند در سرآغاز سخنان خود گفت: راز ماندگاری انقلاب سوم یا همان  9 دی اتکای به ایمان مردم بود.


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : جمعه 11 دی 1394
نشست بصیرتی با موضوع 9 دی

نشست بصیرتی با موضوع 9 دی با حضور پرشور دانشجویان و اساتید دانشگاه های شهرستان فراشبند به گونه ای برگزار شد که ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا نفیس(حکیم) چند دقیقه ای را در خصوص رمز ماندگاری حماسه 9 دی نکاتی را بیان نمودند. پس از سخنرانی ایشان فرمانده سپاه ناحیه فراشبند چنان سخنرانی کوبنده ای کردند که تحسین همگان را در پی داشت و مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود.
ایشان بیان نمودند راز ماندگاری انقلاب سوم 9 دی، اتکای به ایمان مردم بود.حرکت 9 دی حرکتی ایمانی، قلبی، با انگیزه خدایی، که دست قدرت خدا و اراده الهی پشتوانه آن بود. حادثه 9 دی یک حادثه ماندگار تاریخی است که در آن دو عنصر اصلی وجود داشت، یکی مردم و دیگری ایمان دینی مردم بود چراکه 9 دی برخواسته از بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه است و مردم قویترین ضربه را در 9 دی 88 و 22 بهمن به دشمن وارد کردند و مردم نشان دادند که حادثه 9 دی یک حرکت شعوری ست و نه شعاری.
فتنه 88 جنگ احزاب بود بلکه پیچیده تر از جنگ احزاب با دامنه ای گسترده تر، بزرگترین جنگ غرب علیه یک کشور بود چراکه اگر آمریکا و انگلیس و اسرائیل می توانستند، خودشان وارد خیابان های تهران می شدند.
در شرایط فتنه کار دشوار است، تشخیص دشوار است، ولی همیشه خدا حجت را تمام می کند و مردم نیز با حرکت 9 دی حجت را بر همه بخصوص مسئولین تمام کردند.در جریان فتنه بدخواهان 30 ساله انقلاب هرکار توانسته اند کردند و با تبلیغات خودشان وارد میدان شدند.
بعضی ها درخصوص جریان فتنه دوپهلو حرف می زنند، دوپهلو حرف زدن کمک کردن به غبار آلودگی فضاست، این کمک به رفع فتنه نیست و بنا به فرمایش حضرت امیر(ع) انسان زیرک در جریان فتنه باید مثل شتر دوساله باشد نه پشمی داشته باشد برای سواری دادن و نه شیری برای دوشیدن.
امروز هم ما می بینیم دست های پشت پرده فتنه در حال طراحی و توطئه علیه جمهوری اسلامی هستند.
ایشان در پایان سخنرانی هم معیارهای کاندیدای اصلح را که همان ایمان به خدا، شجاع و نترس بودن، درد کشیده، پیشینه خوب، با قدرت دفاعی برتر و بیزار از جریان فتنه است را بیان نموده و اذعان کردند خائنین به نظام نمی توانند خادمین مناسبی برای مردم در مجلس باشند.


|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
:: ادامه مطلب
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : پنج شنبه 10 دی 1394
بیانیه بسیج دانشجویی فراشبند در خصوص 9 دی

بسمه تعالی
بیانیه بسیج دانشجویی فراشبند در خصوص 9 دی
سلام و درود خدا بر شهدای این مرز و بوم و امام شهدا که رسالت خود را به اتمام رساندند و امروز وظیفه حفظ دستاوردهای انقلاب به عهده ی ما گذاشته شد.
سلام و درود بر خدا بر امام زمان و نائب بر حقش که ناخدای این کشتی در دریایی پرتلاطم فتنه است.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در طول 37 سال رویش و بالندگی خود، دستاوردهای زیادی داشته و توانسته است در تحولات منطقه ای و بین المللی به شدت تاثیرگذار باشد و در این مدت همیشه آسیب ها و تهدیداتی متوجه این انقلاب بوده ولی فتنه 88، از حیث ماهیت، عمق، شیوه، و حتی بازیگران و آثار و پیامدهای آن بسیار خطرناکتراز دیگر توطئه ها بوده است.
چراکه ما هنوز وقایع تلخ آن روزها، توهین ها به آرمان ها و مقدسات مردم و زیرپا گذاشتن ارزش های این انقلاب که بابت آن خون های زیادی داده ایم را فراموش نکرده ایم.
اما آوردگاه نهم دی ماه که بازتولید حماسه امام حسین در عاشورای 61 هجری است و نشان از حضور و بصیرت به هنگام ملت، هدایت امام امت، ظهور ایمان الهی و عشق مردم به اهل بیت بوده، آرامش را به این مردم و به این کشور برگرداند.
اما فتنه ها در راه است. ما می دانیم دشمن در تلاش است تا اندیشه و سیره سیاسی امام راحل را تحریف نماید، ما می دانیم عده ای می خواهند چهره استکبار را بزک کنند تا روحیه استکبار ستیزی را از ما بگیرند، ما می دانیم عده ای تضعیف جایگاه ولایت فقیه و نفوذ در مجلس خبرگان را در ذهن خود می پرورانند، ما نقشه ی شبه افکنان علیه شورای نگهبان و وابستگان به جریان استکبار را خوب می دانیم لذا ما دانشجویان بسیجی بسیج دانشجویی فراشبند مانند برخی خواص بی بصیرت سکوت نمی کنیم بلکه آمال و آرزو های فتنه گران را زیر پا له می کنیم.
ما مانند اینها عمل نمی کنیم و بر عهده خود با ولایت می ایستیم و ایستادگی بر اصول و ارزش های اسلام و انقلاب را فریاد می زنیم و از یاد نمی بریم که تنها راه بیرون آمدن پیروزمندانه از گرد و غبار فتنه، پناه بردن به درگاه خداوند و دامان ولایت است.


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : چهار شنبه 9 دی 1394
بیانیه ی بسیج دانشجویی فراشبند به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

بیانیه ی بسیج دانشجویی فراشبند به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

ما ایستادگی خود بر اصول و ارزش های اسلام و انقلاب را فریاد خواهیم زد و آمال و آرزوهای فتنه گران را زیر پاهای خود له می کنیم.
بیانیه ی بسیج دانشجویی فراشبند به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

به گزارش نخل بیدار بسیج دانشجویی شهرستان فراشبند به مناسبت سالروز حماسه عظیم 9دی  بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

 

سلام و صلوات بر اول شهید فتنه امیرالمومنین علی (ع) و شهدای مظلوم فتنه 88 و درود و سلام بر روح پر فتوح شهدای این مرز و بوم، امام شهدا، امام زمان(عج) و نائب بر حقش.

 

*زمانی که گرد و غبار فتنه بلند می شود تنها باید به درگاه خداوند و دامان ولایت پناه برد*

 

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در طول 37 سال رویش و بالندگی، دستاوردهای زیادی داشته و توانسته است بر تحولات منطقه ای و بین المللی به شدت تاثیر گذار باشد و در این مدت همیشه آسیب ها و تهدیداتی متوجه این انقلاب بوده، ولی فتنه 88 از حیث ماهیت، عمق، شیوه، ابزارها و حتی از حیث بازیگران و نهایتاً آثار و پیامدهای آن بسیار خطرناکتر از توطئه های دشمنان بوده است.

 

هنوز وقایع تلخ آن روز ها،  توهین ها به مقدسات و آرمان های مردم و زیرپای گذاشتن آن چیزی که سال های سال برای بدست آوردنش زحمت کشیده بودیم و هزاران شهید داده بودیم از ذهنمان بیرون نرفته است.

 

اما آوردگاه نهم دی ماه، معرکه جلوه قدرت لایزال الهی،  حضور و بصیرت به هنگام ملت، هدایت امام امت، ظهور ایمان الهی و عشق مردم به اهل بیت عصمت و طهارت، آرامش را به این مردم و این کشور برگرداند.

 

 میدانیم فتنه ها در راه است، میدانیم دشمن در تلاش است اندیشه و سیره سیاسی امام راحل را تحریف نماید و محیط سیاسی کشور را قطبی سازی نماید امروز دشمن  نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی را در اولویت کارها قرار داده است و ما میدانیم عده ای می خواهند با بزک کردن چهره استکبار، روحیه استکبار ستیزی را از ما بگیرند.

اما اما نمی گذاریم

ما نمیگذاریم آن چیزی که در ثقیفه شکل گرفت و انقلاب پیامبر به وسیله ی همان کسانی که روزی در رکابش بودند و به انحراف کشیده شد دوباره تکرار شود و آرمان ها و اندیشه های امام راحل تحریف شود، چرا که تحریف این آرمان ها زمینه نفوذ را در ارکان تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور فراهم می کند.

 

ما ایستادگی خود بر اصول و ارزش های اسلام و انقلاب را فریاد خواهیم زد و آمال و آرزوهای فتنه گران را زیر پاهای خود له می کنیم.

 

کسانی که تضعیف جایگاه ولایت فقیه و نفوذ در مجلس خبرگان را در ذهن خود می پرورانند،همان شبه افکنان علیه شورای نگهبان و وابستگان به جریان استکبار و بزک کنندگان چهره آمریکا بدانند که، ما دیگر اجازه نمی دهیم فتنه 88 تکرار شود چرا که آنچه در 9 دی سال 88 دیدند فقط گرمایی از آتش درونمان بود و اگر کسی امروز خیال فتنه در ذهنش خطور کند آتش وجودمان مجال آن را به آنها نمی دهد.

ما به آنها می گوییم امروز بصیرت و ولایتمداری ما دیگر این اجازه را به آنها نخواهد داد.

 

تشکل بسیج دانشجویی شهرستان فراشبند


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : چهار شنبه 9 دی 1394
رکورد ثبت نام در حوزه انتخابیه فراشبند- فیروزآباد و قیروکارزین زده شد

رکورد ثبت نام در حوزه انتخابیه فراشبند- فیروزآباد و قیروکارزین زده شد/چه کسانی تاپایان رقابت باقی خواهند ماند/ اسامی داوطلبین

مهلت نام نویسی از داوطلبان ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته به پایان رسید و حوزه انتخابیه فیروزاباد رکورد دار ثبت نام کننده گان شد.
رکورد ثبت نام در حوزه انتخابیه فراشبند- فیروزآباد و قیروکارزین زده شد/چه کسانی تاپایان رقابت باقی خواهند ماند/ اسامی داوطلبین

به گزارش سرویس سیاسی نخل بیدار  تا لحظات پایانی مهلت ثبت نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  41 نفر رسما به عنوان داوطلب ثبت نام نمودند  که بیش ترین ثبت نام در این حوزه صورت گرفته است.

 

از بین داوطلبین لیست ثبت نام شدگان نام سه خانم نیز به چشم می خورد  که تنها یک نفر قبلا نامزد انتخابات در این حوزه بوده است.

هیئت‌های اجرایی از فردا ظرف یک دوره زمانی 10 روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا 5 اسفند ادامه خواهد یافت.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه هفتم اسفندماه 94 برگزار می شود.


|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
:: ادامه مطلب
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : یک شنبه 6 دی 1394
تست نهایی پیست موتور کراس قائم انجام شد

تست نهایی پیست موتور کراس قائم انجام شد/فراشبند هفدهم دی ماه میزبان موتور سواران سراسر استان فارس خواهد بود

مراحل تست نهایی پیست موتورکراس قائم فراشبند روز گذشته با حضور سرپرست اداره ورزش وجوانان و با هنرنمایی قهرمان موتور کراس استان فارس انجام شد.
تست نهایی پیست موتور کراس قائم انجام شد/فراشبند هفدهم دی ماه میزبان موتور سواران سراسر استان فارس خواهد بود

به گزارش سرویس ورزشی نخل بیدار روز گذشته(جمعه) با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان و دوست داران ورزش موتور سواری، تست نهایی پیست موتور کراس قائم انجام شد.

 

در این  مرحله از تست ابوذر یونسی، قهرمان موتور کراس استان فارس با انجام حرکات اکروباتیک و پرش ضمن رفع ایرادات پیست به هنرنمایی پرداخت.

 

روح الله غلامی سرپرست اداره ورزش و جوانان از مراسم افتتاحیه این پیست با برگزاری مسابقات استانی در اواسط ماه آینده خبر داد و بیان داشت:مراسم افتتاحیه این پیست در تاریخ هفدهم دیماه با برگزاری مسابقات قهرمانی موتور کراس با حضور شرکت کننده گان از سراسر استان فارس در فراشبند برگزار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394